2010. november 22., hétfő

Crackkelős gyerek Vol 2

:D


6 megjegyzés:

  1. Hehe ez vicc! Amúgy nem no-t akart írni?

    VálaszTörlés
  2. Ha kimondod Mario stílusban, akkor Nou. :D

    VálaszTörlés
  3. De csicsak Rihi ez az ember nem láma,csak tudod nem mindenki olyan kocka mint egyesek...valakinek van élete és nem azt nézi hogy Mario hátra fordul és azt mondja hogy nou.Igen és akit te kiraksz és a te szemedbe "lámák" annak a 35% nem is az.<-Jó megfogalmazás XD Ha nem értesz velem egyet akkor rakjál ki de sztem nekem van igaz.HUNGELAR voltam :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem az alapműveltséghez tartozik, hogy a no nemet jelent.

    VálaszTörlés
  5. Plusz.
    1. te nem lámultál
    2. én már tudom mi az a láma, 2 éve GH fórumokon vagyok, ahol 3 naponta ugyanazt megkérdezik. És arról nem tehet senki, hogy rondának született. Csókoltam
    Ja, és ha nem tetszik, el lehet menni.

    VálaszTörlés